ny header? nej tack

har fått lite kommentarer om folk som vill ändra min header? gratis? eh, som att jag ens skulle betala någon random dude som behöver pengar till typ mat och husrum för att göra om min header? just ask me istället så kan jag ge dig en hundring till mat, promise!

och förresten, varför skulle jag vilja ha en ny header? har världen skådat någon snyggare header, don't think so! förstår att ni vill skryta med att det är ni som har gjort gossipboois header, skulle säkert vara avgörande i erat cv, så att ni kanske får ett bättre jobb än på mcdonalds.
XOXO
gossipbooi

Kommentarer
Postat av: Josefine

- Haha, dom ville väll bara bara snälla?

2010-12-14 @ 08:53:06
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: j.

hej gossipbooi!

bara så att du vet så har jag satt upp lappar på min skola(norrköping) och reklamerat dig, tycker att du har en sån härlig blogg! pussar

2010-12-14 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0