DOLCE BABY

Hej bloggen!

Är det bra med er eller? Med mig är det helt fab! Har glidit runt i nkgallerian hela förmiddagen, sjukt vad mycket jag har shoppat idag, men så är det när man är en rich bitch. Hade en polare med mig, bjöd även han på en liten shoppingrunda. Jag köpte honom ett par nya dolceglajjor, ni bitches som tycker att jag inte är generös kan slänga sig i väggen, pappa betalar men ändå! Inte mitt fel att min pappa är rik och har ett bra jobb. Ikväll ska jag ta en taxi till stureplan och käka med my boys senare bär det av mot någon klubb där vi ska festa och vaska champagne hela natten! Puss bitches, know you love me.



XOXO gossipbooi


Kommentarer
Postat av: josefine

- tack du :) ska !

2010-12-11 @ 21:33:56
URL: http://jjoseeefiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0