HISS OCH DISS

Tidsinställt ett inlägg till er, jag sitter antagligen just nu och äter med mina grabbar. Jag bjuder som vanligt och det  börjar bli lite tröttsamt om jag ska vara ärlig... ja ja life goes on.
By the way, jag fick en fråga för någon dag sen av en läsare som skrev så här.
" Varför ville du starta en provocerande blogg, räcker det inte med dom vi har?"
Ehm ursäkta? Provocerande blogg? Vad fan är det i min blogg som är provocerande? Blir så jävla trött på sånna här människor alltså, jag tål dom inte! Om jag tycker att Jay är en knarkare så skriver jag det, om jag älskar äkta päls så skriver jag det! Capish? Sluta skriv sånna dumma frågor.

Nu tänkte jag köra en hiss och diss. Enjoy peeps!





1. Mc donalds! Finns det något vidrigare ställe man kan äta på? Det bara skriker BILLIGT! Nae håll er borta från mc donalds, trash trash trash!






1. Skönhetsoperationer!
Gash i totally love it! Hatar när folk klagar på sitt utseende, varför opererar ni er inte för? Visst det kanske kostar några kronor men vad fan kom igen...Do a surgery folks!!

XOXO gossipbooi








Kommentarer
Postat av: anna

oh maj god. älskar din blogg!

2010-12-13 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0