Julen, fab or not?

Tja babes! Nyss hemkommen efter en runda på stan, skulle köpa ett par nya dolceglajjor, jag satt mig på mina igår.. OH NO. Väl inne på NK får jag panik, det är folk ÖVERALLT, stressade människor som springer omkring och letar julklappar till sina barn, men som antagligen inte ens har råd att köpa det som barnen egentligen vill ha, so not fab! Vad är meningen att få mellanmjölks presenter som man kommer använda en gång och sedan kasta, och som man dessutom ska spela glad över att få, what's the point dude? Jag lovar, dina barn kommer inte bli gladare, och du kommer bli fattigare, true story. Jag behöver ingen jul för att få presenter om vi säger så.. Vill jag ha någonting så ser jag till att få det, eller frågar pappa ;) vissa har tur and you know it.

Blev verkligen urhungrig och faktiskt lite äcklad över att se alla stressade människor springa omkring i deras HM pälsmössor så jag satte mig och tog en fika på waynes med min fina vän, FAST jag tycker deras latte smakar fejk. Men ekonomin går före smaken för vissa, inget illa menat gumman! När coldplays nya jullåt spelades för tredje gången (hur kan man spela rix fm på ett fik, inte råd med skivor?) beställde jag en taxi och åkte hem, so much better!

XOXO gossipbooi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0