SHUT UP!

Ett inlägg från en grymt irreterad gossipbooi! Här sitter jag i lugn och ro i mín skinnsoffa, tänker på allt och inget, snackar i phonen med mina friends, och vad händer?
En dammsugare bryter tystnaden. Och jag typ bara dör av frustration. Min städerska är här, varför är hon här NU?! PLEEEAAASE, LEAVE ME ALONE AND SHUT UP!!!
Hon tror att hon ska komma in, störa mig, dammsuga golvet, be mig lyfta på fötterna. NOWAY, FFS! KOM NÄR JAG BEHÖVER DIG FÖRFAN!
Visst, städa gör jag inte själv, men snälla, har du hört talats om timing? Nej? Okej, det var väl det jag tänkte. Så snälla alla städare, eller folk i övrigt, typ alla störiga människor (vilket är 98 % av befolkningen), visa respekt! Hur svårt kan det vara?
Nej, I can´t stand the noice anymore. Nu ska jag ut och skicka iväg min städerska, now is not the time baby!

XOXO
gossipbooi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0