skäms på dig håkan!

Hejhej bloggen, känner mig awesome och populär när statistiken växer sig lika stort som mitt ego ;) fab! Var precis ute på stan och tog en fika på söder oh my god deras latte, orgasm in my mouth.

Kände mig dock spyfärdig när dom bara spelade håkan hellströms nya skiva, omg killen kan inte ens sjunga? HATE HIM. är man artist ska man väll ändå vara bra på det man gör? jag menar jag är bloggare, och jag är bra på att blogga. han är artist men sjunger som att han har satt en fucking kråka i sin hals, och han är känd på det? mer känd än jag till och med, can't believe it ;) han är en skam för Sverige, true story. att han sålde slut på scandinavium och hovet är ett skämt, bevisar bara på hur totalt inkompetenta människor som finns i vårat land, shape up bitches! skaffa er stil och smak så lovar jag att ni kommer bli lika fab som jag en dag ;)

XOXO
gossipbooi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0