I LOVE ÄKTA PÄLS

Tja!
Blev just otroligt stolt över mig själv, fan vad jag är fab på att blogga. Jag vet inte hur, men känner att jag bara... känner det. Vill bara kyssa mig själv, precis som att jag vet att alla andra vill också. FAB!

I alla fall, varför detta blogginlägg? Kan snabbt sammanfatta det med ETT ord. PÄLS. Helt jävla fabolous, love it, adore it. Jag vet att vissa kan störa sig på det, djurens rätt, djurmisshandel, och blablabla... Typ somnar. 
Jag säger såhär: vad spelar ett djurs liv för roll, när det handlar om mode? Serious? Nej, just precis. Jag vet att jag har rätt.
För mode finns inga regler, INSE FAKTA.

Därför, bara the topic igen, jag störde mig som bara helvete idag när jag gick in på gaybloggen.com och typ bara.. frös till is. HELT SERIOUS?! OMG. Det första som möter mig är en PÄLSMÖSSA. Åh, helt fab tänker ni! Men, nej. DET ÄR EN F-U-S-K-P-Ä-L-S.
Varför dessa obehagliga människor? Ska det vara päls, ska det vara päls. Varför köra med någon billig.. typ plagiat?! OMGOMGOMG... Förutom att den ser billig, fejk och bara jävligt skabb ut, sitter den bra på pojken här under? NEJ.
DO SOMETHING! YOU GROOSE ME OUT.

XOXO 
gossipbooi


www.gaybloggen.com


Kommentarer
Postat av: josefine

sv; tack :)

2010-12-08 @ 15:06:09
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0