Nya glajjor, so fab!

Hejhej!
Jag är född till att blogga. Bara ett sant faktum. Varför började jag inte med det här tidigare? BIG MISTAKE!

Det blir nu ett par korta ord från mooi (ovanligt, ha - i know), men har annat att lägga min värdefulla tid på.
I alla fall, var ju nere och köpte ett par nya glajjor igår, helt fab, men idag frestas jag igen! Helt unbelivible!
Ett par fräscha bågar från Dolce&Gabanna fick mig helt på fall, soooo delicious! De talar till mig, dessa läckra glajjor - i want them! And i will get them ;) So fab.
Visserligen går de lite åt "sommar, bruna läckra ben" hållet, men WHO CARES? Har man pengar så har man. Har man måsten så har man. Dessa godingar blir snart mina!
Avundsjuka? Var inte det. Vissa bara är fattiga, sånt är livet.
Btw, skulle det inte finnas några fattiga, skulle det ju inte finnas några rika? SCARYFACE!
Så tack för alla er som går med h&m kläder från rean, i need you guys.

XOXO
gossipbooi


Dolce&Gabanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0