what's up?

Hej mina fab readers! Har precis fixat mig och är redo för att möta upp mina awesome friends på stan, SHOPPING! behöver verkligen nya kläder, köpte nya igår men ändå ;)

måste bara passa på att säga att jag älskar Kissies nya hårfärg, älskade henne som brunett också men ja, en blondin är alltid en blondin! FAB tjej. Och what's up med att alla klankar ner på att hon inte kommer ta hand om sin hund? Kissie är en fantastisk människa som bryr sig om sina medmänniskor, ni kanske inte tror det, men trust me, i know. Så shut the fuck up! Hon skaffade inte en Chihuahua för att använda den som accessoar utan för att hon antagligen tycker om hunden, varför skulle man annars skaffa hund? KISSIE ÄR INGEN DÅLIG MÄNNISKA PEOPLE, OKEJ? hoppas jag kommer träffa Kissie och hennes cute dog på stan, min älskling Chanel och Kissies hund skulle säkert älska varandra. Don't you think? ;)

XOXO
gossipbooi



www.kissies.se
Kissie fab som alltid!


Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

jätte fin bild på Kissie tycker jag :)



svar: tack så mycket.

allt bra?

2010-12-13 @ 12:28:42
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0