banta går före träning

OHMY. vaknade nyss, hade satt klockan på 10, menmen, with sleep grows beauty! tänkte dra ut och gå en sväng med mina fab friends och sen dra en lunch på stan. Blir antagligen en awesome sallad för mig, måste ju tänka lite på figuren ;) seriously, jag har aldrig tränat i hela mitt liv, ändå är jag smal. Förstår inte hur ni orkar springa på gymmet var och varannan minut, PLEASE! banta istället, so much better. Ni förstår väll själva att jag inte gillar feta människor, men please girls, ni ska inte vara muskliga heller.. you are not a man girl! Tror inte någon normal guy vill ha en tjej som är tyngre än han själv, understand?

Dagens tips: Banta iställer för att träna, drick vatten, ät inte, svält dig, whatever. don't be fat.

Nu ska jag ut och bränna lite fett ;) Ses på stan.

XOXO
gossipbooi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0